خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد
سرخط خبرها

تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۱۱۴۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در مشهد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ۱۳ درصد از بودجه عمرانی شهر، معادل ۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از جشنواره ورزشی ماه رمضان، جام برکت و کرامت، اظهارکرد: بوم شبانه مشهد مقدس، به عنوان یک شهر مذهبی از قدیم مورد توجه شهروندان بوده و زیست‌پذیری شبانه شهر در ماه مبارک رمضان نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: این زیست بوم، در المان‌های نوروزی سطح شهر هم مورد توجه قرار گرفت و دومین دوره جشنواره هنر‌های نوری مشهد برپا شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در کنار ایجاد نشاط اجتماعی در سیما و منظر، این جشنواره در بین مردم نیز با استقبال خوبی همراه شده و شور و هیجان خاصی ایجاد کرده است؛ برای تقویت این شور و هیجان، جام ورزشی رمضان هم با موفقیت اجرا شده است.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: بدنه اجتماعی که درگیر این رویداد ورزشی شده، به نحوی است که حتی در سطح ملی توجه‌ها را به خود جلب کرده و وزارت ورزش به دنبال الگوسازی آن است.

ایجاد زیرساختهای ورزشی باعث کاهش آسیب های اجتماعی در شهر می‌شود

وی گفت: هرچه این زیرساخت‌های ورزشی در شهر ایجاد شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود و ضمن ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی شهروندان، از تحمیل هزینه‌ها بر شهر و خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

حجت‌‎الاسلام منصوریان با بیان اینکه رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری حمایت از رویداد‌های این‌چنینی و توسعه زیرساخت‌هاست، افزود: برهمین اساس، ۱۳ درصد از بودجه عمرانی شهر، معادل ۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->